Liptai Claudia bevonásával új kommunikciós kampánysorozatot indít a Reál
Megújulás néven indít üzleti kommunikációt a Reál Hungária Élelmiszer Kft. Első lépésként a közelmúltban megújult a cég üzleti és kommunikációs arculata, és frissült a cégszlogenje. Az új jelmondat: Reál. Legközelebb is, egyrészt utal a hálózat üzleteinek széleskörű piaci jelenlétére, másrészt arra, hogy ide mindig érdemes betérni. Az üzleti kommunikáció “megkoronázása” a legalább két évre szóló együttműködés Liptai Claudiával. Claudia kiválasztásában szerepet játszott ismertsége és kedveltsége mellett az a tény, hogy a művésznő rajongói bázisa és a Reál legfontosabb vásárlói köre nagymértékű átfedést mutat. Így az üzenet sokkal könnyebben és hatékonyabban juttatható el a kiválasztott célcsoporthoz.
A több filmből álló kampány sorozatban Claudia egyébként önmagát alakítja, és kerül sokszor vicces helyzetekbe. A filmeken, óriásplakátokon, a közösségi médiákban, bolti atrapokon, illetve szórólapokon történő megjelenés mellett a későbbiekben rajongói egy-egy Reál rendezvény kapcsán akár élőben is találkozhatnak majd kedvencükkel. Mind a Reál, mind Liptai Claudia büszke az együttműködésükre, amely reményeik szerint hosszú távon is megmaradhat. A sztár és a Reál közti kapcsolatot a Havasi Communications, a Reál ügynöksége kezdeményezte, és ők működnek közre a kampánysorozat megvalósításában is.