A Store Insider magazin kiadója, a PPH Média a korábbi évekhez hasonlóan 2025-ben már 11. alkalommal hirdette meg az „Az Év Boltja” versenyt. A verseny célja, hogy megtalálják és elismerjék azokat a kiskereskedelmi üzleteket – legyen az offline vagy online bolt, kiskereskedelmi lánc, vagy éppen bevásárlóközpont –, amelyek kimagasló teljesítményt nyújtanak.
A zsűri többek között azt értékelte, hogy egy üzlet mennyire vásárlóbarát, az árukínálat és annak kihelyezése miként alkalmazkodik a fogyasztói igényekhez, milyen a szolgáltatások színvonala, a munkatársak hozzáállása, hogyan érvényesülnek a fenntarthatósági szempontok és milyen innovatív megoldások találhatóak meg a boltban. Büszkék vagyunk rá, hogy a mádi Reál Élelmiszerüzlet a színvonalas mezőnyben két díjat is nyert.
- Kisbolt / Kereskedelmi lánchoz tartozó kisbolt kategóriagyőztes
- Egyéni Bolt közönségszavazás győztes
Ismerjük meg közelebbről a díjnyertes Reál üzletet!
A Reál Élelmiszer Mád szívében, könnyen megközelíthető, központi helyen nyitott meg 2024 novemberében, így nemcsak a helyiek, hanem a kíváncsi turisták is beugorhatnak hozzájuk vásárolni. Az épület igazi keveréke a hagyományos és a modern megoldásoknak, mádi kövek felhasználásával épült, hogy illeszkedjen a környezethez és a település arculatához. Az épület mellett 21 férőhelyes parkolót alakítottak ki.
Számukra a fenntarthatóság nem csak egy trend, hanem életforma. A fűtési rendszer a hűtőpultokból kivont hőt nyeri vissza, és újra felhasználja az üzlet fűtésére. Ez a korszerű technológia 50.000 kWh energiát takarít meg egy hagyományos üzlethez képest. Ezenkívül a napelemek mellé akkumulátoros energiatárolót is terveztek.
Az üzletben keletkező papír és fóliahulladékot 100%-ban újrahasznosítják , ezzel évente több mint 14 tonna szeméttől mentik meg a Földet.
A fenntarthatóság náluk nemcsak fűtésről és áramról szól – az üzlet modern, praktikus 400 m²-es belső terében is ilyen szemmel válogatták a felhasznált anyagokat. Az újrahasznosított dekoráció és az energiatakarékos LED világítás ugyanakkor a vásárlók tetszését is elnyerte.
Tisztában vannak vele, hogy mai világban vásárlói élményt is „okosabbá” kell tenni. A promóciós termékek négy interaktív kijelzőn, digitális termékbemutatón is láthatók. A Reál APP+ alkalmazásban pedig az akciók és egyedi ajánlatok is egyetlen érintéssel elérhetők. Hűségprogramukban évente több mint 500 személyre szabott kuponnal támogatják vásárlóikat! Az üzletben digitális árképzés segít eligazodni a sokféle termék ára között, ez különösen a munkatársak mindennapjait könnyíti meg.
Mivel vásárlóik szívesen választják a helyben készült, friss, vagy akár biotermékeket, ezért mindent megtesznek, hogy ezeket biztosítsák számukra. Több mint 400 Reál saját márkás termékük van, a magyar termékek aránya pedig közel 80%.
A közönségdíj azért értékes számukra, mert a vásárlók szavazták meg, és ezzel elismerték a bolt mindennapi működését biztosító csapat kiemelkedő színvonalú, kitartó munkáját.
Köszönik a vásárlók bizalmát, és ígérik, hogy a jövőben is azon dolgoznak, hogy barátságos hangulattal, minőségi szolgáltatásokkal és széles választékkal várják Mád és környéke lakóit.






